38 haftalık gebeyim dün akşam aşırı kaşıntı vardı karnımda ve sırtımda ondan sonra baktık yüzüme da çıkmış .. acile gittim hiç bir şey yapmadılar ev doktoruna git dediler bugün ev doktoruna gittim su çiçeği dedi kan aldılar yarın test sonucu çıkacak dedi .. bebeğe zararlı mı diye sordum .. sen son haftalarındasın korkma dedi bebek artık gelişmiş .. ilk haftalarında çıksaydı zararlı olurdu o zaman dedi .. çok üzgünüm çok zor bir gebelik geçirdim tam seviniyordum artık son haftalarına erdim diye bebeğim doğacak diye su çiçeği çıktı of 😢😢