Selimem Bebe bisküvisi maalesef çok şekerli ve tüketimi pek tavsiye edilmeyen bir gıda. Birisi de doktorunun nesquick önerdiğini söylemişti. Bana ilginç geliyor, önemli olan bebeğin sağlıklı olması ve sağlıklı beslenmesi. Ceviz, muz, kaşar gibi gıdalar daha doğru olur diye düşünüyorum.