Humaa Kızlar Aralık ayında kürtaj oldum sımdı tekrar hamıle kalmak ıstyrm doktoruma danışarak.ne zaman folik asıt kullanmaya başladınız genellikten oncemı
Ayse_okyel Humaa normalde hamile kalmayı düşündüğünüz anda başlamanız gerekiyor . Hatta planlanan bir çocuksa bir kaç önce öneriyor doktorlar . Ben follactiwe kullanıyorum .
Ayse_okyel Humaa benim kullandığım ücretli yani doktor yazsa da devlet karşılamıyor ancak devletin karşıladığı da var . Ben doktorumun önerisi ile bunu aldım sende doktoruna danış derim kuzum