Semapekyilmaz bizim halkimiz biliyosun ordinaryus :)) doktor riske atmayalim sezaryen daha saglikli demis haaaala bence normal dene'ler havada uçuşuyor 😂 herkesin anatomisi farkli cocugun kafasi buyuktur sana sezaryen önerir digerininki kiloludur ama ince uzun yapisi vardir ona normal olabilir der. adam yada kadin senelerce bunu okumus. burda kadinlar kendi dogumlariyla kıyaslıyor. sen doktorunu dinle. doktor ne derse o. iri bebekse daha çok yorulabilirsin çocuk kanalda sorun yaşayabilirsin kesin ve dikişinin normalden çok olabilir. ne bileyim attım yani. eskidenmiş o öyle fırt diye doğurmalar. biz nazlı nesiliz. tamam sağlık icin normal istiyosun anliyorum ama netice doktor önermemiş. istiyosan bide baska doktora görün bide ondan fikir al. ama burda illa normal dene dendi diye normal icin inatlasma derim 👋 senin ve bebegin icin güzeli neyse o olsun saglikla kavusun 🙏