Pembepanterr Kardelen92 benim canımı yakmadı kendini kasmazsan acıtmaz sadece ertesi günden sonra birkaç gün kolunda ağrı oluyor ama bende oda dayanılmıcak derecede değildi iki dozumda da sorun yaşamadım 😊
Anrebasum Kardelen92 Hic acimadi sonrasinda da , yarin da 2. Yi olacağım o da oyle olur insallah. Aşidan once bebegin kalp atisina baktirmayi unutmayın ❤
Minikkusum_ Bende oldum geçen ay normal iğne gibi fazla acıtmadı ama sonra 2 gün üstüne yatamadım 2. Si nasıl olacak bakalım