elifnurdeniz Kızlar 35+2 yiz doğum pozisyonunu almışız martın ilk haftası diyor doğum için doktorum, sizlerde durumlar nedir
Korkusuz elifnurdeniz canım gelisimi önde mi acaba bende 36+5gunlugum Martin ikinci haftası dedi 11martta görünüyor dedi doğum kilosu da 4gun önce 2bucuktu
elifnurdeniz Korkusuz 10 gün öndeydi hep canım bide kafasını biraz aşağıda görüyor doktorum o yüzden martın ilk haftası diyor, uygulama 21 mart diyor ama doktorum ilk haftası diyor