Arkadaşlar kalça ağrısından duramıyorum.Yururken resmen topalliyorum.sol kalcamin resmen içinde bir yer,yürüdükçe topallı yorum.arada oluyordu hamilelikte de sonra geçiyordu.simdi sola yatıyorum gece agrisindan diğer tarafa dönüyorum,sağ agriyinca da yeniden sola.Doktoruma sordum,kilodan dedi.ama ben 63 kilo iken de ağrıyordu böyle dedim.bişey demedi.Uzmanlik alanı değildir belki dedim.simdi gitsem Uzman doktora flim falan isteyeceklerdir napicam bulmuyorum.acaba duyuyorum magnezyum eksikliğinden mi dir? Bu hafta sağlık ocağı kontrolum var tahlil vermeyi düşünüyorum. Yaşayan var mı acaba?