Kızlar merhaba 26. Haftanın içindeyim doğuştan kalbimde delik var ve aşırı çarpıntım oluyor bunun dışında sürekli terliyorum ve aşırı halsizleşmeye başladım geceleri uyuyamıyorum azıcık bişey yesem nefes almakta zorlanıyorum benim gibi olan var mı nasıl başa çıkıyorsunuz?