Kızlar merhaba ben ben 18 haftalık hamileyim dün yogun kan sebebiyle hastaneye gittim ve doktorun bana söylediği bebeğin eşi aşağıda istirahat et dedi. Bebeğin eşinde ufak ufak kanamalar oldugunu da söyledi tabi bende lan pıhtılaşması var onun için iğne kullanıyorum ve bu sulandırıcı oldugundan da kanama olabileceğini söyledi. Başına böyle birsey gelen varmı ilk hamileliğim