Kızlar merhaba benim 2.ci hamileliğim kızım var 11 aylık. Geçen ay ocak ayının 7 sinde adet olmuştum 1 hafta sürmüştü ve tekrar ayın 17 sinde kanamam geldi 5 gün sürdü ve bitti bu ay olmadım süphelendim bu gün test yaptım ve hamileymişim bu nasıl oluyor 2 kere kanamam geldi geçen ay ama bilgisi olanlar yazabilirmi