Necla28 Kizlar 10 haftalik hamileyim ve inanilmaz agizim kuruyor şekerim yok ama cok su icemiyorum midem bulanıyor yemek de yiyemiyorum bulantilarim fena 🙈 sabah aksam sade soda iciyorum biraz rahatlatiyor ama ağız kurulugum gecmiyor tavsiyesi olan var mi
Deletedmom138 Necla28 benimde öyle 15. haftaya girdim hala gece 10 kere su içerim sonra 20 kere wc giderim 😁😁
PrensTaha Necla28 canım o haftalarda bende senin gibiydim ve her dakka çıkarıyordum günde belki 15-20 defa ağzım kuruyordu içim yanıyordu su içiyordum içmemle çıkarmam bir oluyordu. Allah yardımcın olsun inşallah geçer en yakın zamanda
Zeyzeyka Necla28 bende aynı durumdayım yemek görmek istemiyorum, mideyi boş bırakmak daha çok tetikliyormuş sık sık yemek lazımmış ama nafile
Hebunturan Necla28 28. Haftaya girmek üzereyim Başından beri ağız kuruluğum var ve emin ol su içmekten başka çaresi yok su içmen senin ve bebeğin için çok çok önemli
brcaky İçemiyorum demişsiniz ama maalesef sudan başka çaresi yok belki içine, elma,limon veya portakal dilimi atarak daha içebileceğiniz forma sokabilirsiniz
Necla28 Zeyzeyka Allahtan meyve yiyebiliyorum ayva biraz bulantima iyi geliyor deneyin sizde bende yemek gormek istemiyorum
Zeyzeyka Necla28 bugün ayva yedim beter etti beni geri çıkardığım yetmedi midem boğazım acı biber sürülmüş gibi yanıyor 😔