Gamzedngdn ttozc son adet tarihine göre mi 9+3 yoksa ultrasonda kese büyüklüğüne göre mi canım geç döllenme ise tarih yanıltabilir 🙏🏻
ttozc Gamzedngdn Adet tarihine göre 9+3 kese 9 mm dedi ilk defa gittim doktora önce testlerde cıkmamıstı
NzlcnSrhn ttozc biz daha bugün bir arkadaşla konuştuk bu konuyu..odana 8 haftaya kadar kalp atışı yok demişler oda başka doktora gitmiş o doktor duymuş kalp atışını ..
Minikbirkalp Bende 7. Haftaya kadar kalp atışı duymadım hatta bebek bile yoktu kesede geç döllenmeden kaynaklanıyor benim bide düşük riskim vardı biraz sıkıntılı geçti biraz daha sabret rabbim verir guzelligini şüphesiz 🤲
ttozc Doktor gec döllenme olabilir kese var ama kalp atışı yok dedi haftaya bakalım dedi ama böyle de beklemek korkuttu beni
Zeynep_97 ttozc canim bnimde aynısı olmusdu aslinda benim 8 de duyulmadi 9 da gittim duyuldu ama ultrason 8.hafta diyodu ama ben o zamn 7.haftamdaydim.
ttozc Zeynep_97 Yaa benimde öyle olabilir mi kese var dedi ama boş gebelik olma ihtimali var mıdır daha önce evde test yaptım cıkmamıstı
Gamzedngdn ttozc geç döllenme olabilir canım ben adet bitiminden 14 gün sonra yeni öğrendiğimde gittim rahim duvarında sadece bir kalınlık vardı ne kese ne bebek 🙏🏻 Umarım bebişin seninledir🙏🏻
ttozc Ask_H ya olabilirmiş ama boş gebelikte olabilir galiba söylemedi ama beş gün sonra kesin gel dedi o zaman da 10 hafta oluyo
Zeynep_97 ttozc ya Insallah bnim gibidir hatta dis gbelik denildi bana ihtimal olarak ama cok dua ettim hp rizki var ise hakkından hayırlısı olsun dedim. Çok fua et sende inan olumlu seyler ile döneceksin evine insallah