Msmsms canım benim 39. hafta 3 haftadır aynı şeklde sol tarafım iptal sadece sağ tarafa yatabiliyorum. Çok sinir bozucu bir durum. Umarım geçer geçmezsede yapabilecek bir şey yok sinir ola ola yaşıyor insan:) Göbeksiz günlerime tekrar dönebilecek miyim diye düşünüyor insan. O kadar unuttum ki hayal gibi geliyor:) ama ne yapalım bu günlerde geçecek diye avunuyoruz. Kolaylıklar diliyorum 🌼