Ben aylarca medical parka gidip paramla rezil olanlardanım kızlar. Hastane olarak pahalı olmasına karşı verdiğiniz paranın Karşılığını asla alamıyorsunuz. Ben sıkıntılı bi hamilelik sürecinden geçtim ilk 5 ay doktorum birsen hanımdı doktoru çok kötüleyemem ilgiliydi ama her seferinde bana düşük bekliyorum der ve ewe ağlaya ağlaya gönderirdi. Bigün sabaha karşı aşırı kanamayla hastaneye kaldırılana kadar. Kendi doktorum gelene kadar bana acilde müdahale etmediler zaten mesai saatine az kaldı kendi doktorunuz görsün dediler ağlaya ağlaya bebek ölüyor diyerek yattım orda bekletildim sadece kayıt açıldığı içinde 750 TL para ödedim sonra doktor geldi yanına gittik acile gelmedi bana yatış verildi. Odaya çıkarıldım 3 saat sonra koridorda kopardığımız yaygara sonucunda 1 ampul progesteron yapıldı. Doktor yine gelmedi gece yarısı sancım tuttu hemşire odaya teşrif etmedi o günü hatırlamak bile istemiyorum ertesi sabah sizin için yapılacak bişey yok düşük bekliyoruz evde bekleyin deyip beni taburcu ettiler ve bin lira daha ödedik 13 haftalıktım bunu söylediklerinde şuan 27 hafta olduk hayırlısıyla. Biz o aralar doktor arayışına girdik derken beni bir baş ağrısı tuttu ama ölüyorum kasılma başladı zaten elim yüreğimde doktora danışalım dedik gittik ameliyattaymış dedik kanama da var alo deseniz yada başka doktor baksa bizi beklettiler sizi diğer doktorlar kabul etmiyor deyip yine müdahale etmediler o gün bıraktım o hastaneyi bizi maddi manevi mahvettiler doktorlar ilgili bizde ona kandık ewet ama hemşireler en fazla 20 yaşında toy elemanlar deneyimsiz yatış çok sıkıntılı dikkat edin kızlar sadece doktor alakalı deyip kanmayın doğum bu şakaya gelmez Allah korusun hepimizi vicdanlı ellere düşürsün