Hilaliko yok gelmedi henüz doğum safhasına gelmedim 37+2 yim ama bu su bulanıklaşması içine kaka yaptığından olabilme ihtimali daha yüksek diyorlar senden bir önceki yazıda bir bayan doğumunu yazmıştı o da sezeryan olmuştu iyi ki olmuşum bebeğimin suyu bulanıklaşmış kakasını yapmış demişti olmama ihtimali neye göre demiş doktor bilemiyoruz tabiki ama doktorun biliyordur illaki bir şey ki bu şekilde göndermiş seni