Mamababy Kızlar doktora gttgmde bebeğimin 5+4olduğu söyleniyor o kadar olmadi sonuçta ben ondan sonra adet oldum ultrason da verdiği kağıtta bu şekilde yazıyor daha büyük gibi sebebi ne olabilir?
Zelasfvol Mamababy Tarih konusunda bende sorun yaşadım, son adetimden önce görünüyor ki bence adet dediğimiz yerleşme kanamasıdır yoksa tarih sorun yani bende de