Kızlar 30+3 oldum en son 3 aylıkken cinsiyet öğrenmeye gitmiştik doktorumuz yüzde 90 kız dedi o günden sonra hiç gitmedim ama kim beni görse hep erkek diyo bende bütün hazırlıklarımı o günden berin kız olarak hazırladım çarşamba günü randevum war gidicem acaba doktorun yanılma payı olabilir mi yada bu şekil bişi yaşayan oldu mu önce kız denip erkek çıkan ?