Benim bebişimin gelişimi 2 hafta kadar önden gidiyordu son kontrolümüzde 2li için danıştığımda doktorum bana bunu yaparak sana stres yaşatamam ztn gelişimi önden gittiği için normal bir sonuç cıkmayacağı kesin o testte strese hiç gerek yok o yüzden gerek görmüyorum ben ikiliye doğru sonuçlar almayacağız gelişimi 2 hft önden gitti ıçın. 20.21 haftada ayrıntılıda herşeye bakacağız herşeyi normal görünüyor şuanda burun kökü kemiğimiz herşeyimiz oluşmuş diyerek tek tek 3 boyutluda bak burası burası bu ölçüsü ölçüleri kemikleri normal vs vs anlatarak herseyi ifade etmisti güzelce zaten bu durumda sıkıntı yok demişti doktoruma güvendim mantıklı geldi ayrıntılıyı bekliyorum ben🥰