Baby-25 Kizlar cocuk doktorum bebegimin ac kaldigini tamamen beslenmedigini soyledi bende kusuyor fazla verince dedigimde kusturmayan mama vericem dedi daha once kullanan oldumu gercektn kusturmuyomu
Semra61 Baby-25 benim kızım da yediğini kusuyordu hep kuvözde hortumla beslendiğinden dolayı sanırım doktor ar mama tavsiye etmişti onu verdikten sonra kusmamıştı
Baby-25 Semra61 bnde ar mamayi dunsen beeridr kullaniyorumdoktorum bebegimin ac oldugunu soyledi ve mama yazacagm dedi ar mamayi da bebegim 2 saate 1 uyanip 30 ml iciyr sizce doyuyomu simdi yani
bebegineasikanne Canım bizde de aynı durum oldu doktor humana önerdi. Hafiften mama verebilirsin. Bizim birkaç ay olacak işte humana kullanalı şimdilik gayet iyiyiz tavsiye ederim
turker_meryem_yavuz Bizde kabızlık yaptı çoğu mama gerçekten garip arkadaşımın çok övdüğü bir mamaydı. sonra humana kullandık o zmndan beri iyiyiz çok şükür tavsiye ederim.