Mom3535 şimdi girdim canım yok çıkmamış daha akşamı bekliycem nasıl sabredicem bilmiyorum daha girerken bile karnima ağrılar giriyo iki kimyasal geçirdim ya şüphelerim var ama aklıma kötü getirmek istemiyorum ve bu sefer saglikliymis gibi geliyo bana nedense