Adile_demr Insallahhh bu ayyy hamile kalirsinn ve sagliklii bir gebeligin olurr hemencecik 9 ay gecer bebisini kucagina alirsin
Blackkcat NurEto çok geçmiş olsun canım,bende gripten yeni çıktım😕hiç sorun olmaz canım bir an önce iyileşirsin inşallh🤲🏻Yani bugün mü gidecen doktora kuzum çatlamış mı diye
NurEto Blackkcat yok abla 19. Günle 23. Gün arası bakıyorlarmıl yarın izinliyim gitsem mi çatlamış mı diye düşünüyorum gidim mi sence yarın 17. Gün
DiplomaliEvHanimi NurEto ben 21.gun gittim progesteron testi yapti ordan belli oluyo catlayip catlamafigi oyle bakti bana
Blackkcat NurEto sağol canım,iyidir heralde ,geçen hafta gittim en son gayet iyiydi çok şükür,insan çok evham yapıyor ya sürekli acaba bişey olmuşmudur diye düşünüyor
mavi0811 NurEto canım bu ay bende kullandım klomen eşimde yanımda değildiya tesadüfen izni öne alındı rabbim yardım ediyo işte ben adetimin 2. Gunu kullandım komeni 1 seferde 2 tane olacak şekilde 2 gun sonra bitiyo zaten ilaç bende pazartesi gidicem hastaneye bakalm ne diyicek🥰hiç beklemiyodum bu ay tedaviyi tesadüf oldu
NurEto mavi0811 rabbim daraltıyor ama bunaltmıyor kuzu çok şükür hayırlı haberler alırız inş 💕 haber et bana
mavi0811 NurEto sende haber et kuzum İnsAllah olur sağlıklı hayırlı bi şekilde🥰adetin 9. Gunu yumurtama bakıcak dr. Kuzum bu kadar kısa sürede gelisiyomuki yumurta
Miniginannesiiii1111 NurEto inşallah olur canım bende yumurta takibiyle hamile kaldım darısı sana inşallah
NurEto @Blackkcat @DiplomaliEvHanimi canlar kan verdim progesteron hormonum 39.4 çıktı çatlamış yumurta 21. Günüm bugün
Blackkcat NurEto çok iyi haber bu bi tanem😍muhakkak haber ver gelişmeleri,bende hastanedeyim ablam doğum yaptı ikizlerimize kavuştuk😻