YagmrK merhaba🤗 evet 35+4’te surpriz bir sekilde dogum yaptim tek yumurta ikizi iki erkek bebeğim oldu birisi 1940 digeri 2700 kilo dogdu. Ki ben küçük olanin kuvoze girecegini düşünmüştüm. Ama ikisi de uyandigimda yanimda odadaydı🙏 Erken dogurmak demek illa kuvöze girecek anlamina gelmiyor. Etrafınızdaki seslere kulak vermeyin. Bana kim neler dedi neler. En yakinlarim bile sende iki tane, sütün yetmez, erken dogar kuvoze girer onlar ikiz olduğu icin vs vs. Zaten tek yumurta gebeliğin riskleri, doktorun dedikleri falan kafamda dönüp dolaşırken bir de bunlarla ugrasamam dedim. Tek dilegim sag salim ikisini de elime almaktı. Her yeni gune başladığımda Allah’a şükrediyordum bir gun daha gecti diye. Simdi ikisi de yanımda. Demem o ki insanlar bu konuda malesef cok acımasız. Hic kulak vermeyin soylenenlere. Siz kendinize iyi bakın, su an onemli olan sen ve karnindaki bebisler. Canim Ozgdnc de dedigi gibi kiloya bakmıyor benim de arkadaşımın bebeği 3200 dogmasina ragmen kuvoze girdi mesela. ayrica kuvoz kotu bir sey degil. Daha iyi olmasi icin gerekli. Gönlünüzü ferah tutun👍 Olumsuz seyler düşünüp kendi kendinizi mutsuz, huzursuz hissetmeyin yoksa inanin gunler gecmek bilmiyor cok iyi bilirim☺️ Sag salim kucaginiza alin insallah🤗