YagmrK en yakın arkadaşım 3 ay önce 39+1de tek bebek doğumu yaptı ve 2970 doğdu.
Şunu farkettim bana sürekli sen zaten erken dogurcaksin, sütün zaten yetmeyecek, zaten küçük dogacaklar diyip duruyor bir şekilde beni aşağı çekmeye çalışıyor 🙄 ben artık birşey söylemeye çalışıyorum. O yüzden sizde çevrenizi dinlemeyin diye uyarıda bulundum başlık sahibini
Allah'a çok şükür 36.haftama geldim. 37+1 e de gün aldım. Bebeklerde 35+0da 2500 ve 2400 Gr çıktılar. Hiç kimseyi dinlemeyin sağlıklı besinler tüketin. Günlük sut- kasar-muz-ceviz tüketin. Sizi en ufak demorilize etmeye çalışan insanlara herşeyi anlatmayın 🤗