Selamlar herkese🙋🏼♀️
Bir yandan çalışıp diğer yandan karnında yavrusunu büyüten annelerimiz. Zaman zaman bu süreçte motivasyona ihtiyaç duyuyoruz biliyorum. Gerek maddi durumlardan gerek ise manevi koşullardan dolayı çalışmak zorunda kalan veya tercihen çalışan hamilelerimiz inanın çok güçlüyüz🤸🏻♀️ Ben de çocuğumla doğum sonrası hem daha fazla vakit geçirmek istediğim için hem de evde yatmaktan hoşlanmadığım için 34. haftamda çalışmaya devam edenlerdenim. Hamileliğimi tesadüfen öğrendiğimde henüz 3-4 günlüktü bu yüzden sürecin eeen başından beri hamileliğimin bilinciyle çalıştım. Yeri geldi çok yoruldum yeri geldi pes etmek istedim ama hep bir noktada güç bulup bugünlere geldim. Şu an bu yazıyı okurken eğer sen de kendini güçsüz, yorgun veya bitkin hissediyorsan gel sarılalım❤️ Bu başlık altında birbirimize güç verelim. Çalıştığın için mutsuz olma çalışabilecek gücün, kuvvetin, sağlığın yerinde olduğu için şükret🙏🏻