Tumurcuq Sahtemelek canim cok normal ..men Azerbaycanlyam ve bizim dilde ona erp deyilir ..ikinci hamileltm bu menim.. Yəni demek isdedym oduki 1 ci cocugumdada vardi yani keçib gedici bi şey..