Minikkuzu ilknur_ teşekkürler şimdi tekrar baktım da çok çok çok silik gibi ama pek güvenilir bir test değil anladigim kadarıyla
sinber Minikkuzu yarın gittiğinde zaten kan istetecek canım daha teni ve ultrasonda görülmeyeceği için şimdiden yaptır bence sabahlar olmaz yoksa 😄
Minikkuzu Bebegiimle hissediyoruz galiba başkalarının göremediğini 🙈 sağlıkla kucağına al inşallah canım hayırlısı tüm isteyenlerle birlikte bana da nasip olsun inşallah 🤲🏼
ilknur_ Minikkuzu aynen değil gibi dikkatli bakıldığında var ayy tebrik ederiiim inşallah yanılmıyoruz güzel haberlerini bekliyoruz 😊
Pembiskizim Minikkuzu merhaba canım daha hamileliğinin ilk zamanları olduğu için böyle çıkıyor bende de bu şekilde silik çizgi çıkmıştı kan ver daha kesin bilgi elde edersin umutlandırmak istemem ama bence hamilesin InsAllah bebişin güzel haberlerini alırız ❤️🤗
Minikkuzu Pembiskizim kan verip kesin sonuç alınca mutlaka haber vericem canım inşallah hayırlısı ile vardır 🤲🏼😊
Yaren2019 Pembiskizim ben adet olmam gereken gün yapmıştım yani gün geçmeden 2 kırmızı çıkmıştı nasıl oluyor geçtiği halde arkadaşın açık pembe
burcu_1322 Minikkuzu hayırlı olsun bu ay bende çok umutluyum ya inşallah olur benimde bende böyle çift çizgiler görürüm ya duygulandım şimdi canım
Minikkuzu burcu_1322 çizgi çıktığını gördüğümden kendimi tutamadım ağladım Allah ım inşallah hayırlısı ile nasip etsin 🤲🏼
Minikkuzu Bebegiimle acaba dedim bu ay da mı kendi kendime belirti ürettim ama değil galiba bu sefer olanlar gerçek galiba hayırlısı ile 🥰
Duygukc Minikkuzu bir testinde silik çizgi var diyerlerinde yok ama bence silik çizgi çıkan test daha erken teşhis ediyor gebeliğini bencede hamilesin ama diğer testlerdede çıkmadığına göre daha yeni hamilelik var bence
Minikkuzu Duygukc yarın kesin öğreneceğim inşallah hayırlısı olsun çizgi olmayan test pek güvenilir bi marka değil
Minikkuzu Bebegiimle aslında karşımda sağlık ocağı var ama 2 güne ancak sonuç veriyor maalesef yarın randevum o zaman öğreneceğim inşallah acil bana biraz uzak bir de eşime sürpriz yapmak istiyorum şimdi acile gitsem haber vermem lazım noldu diye sorar
Bebegiimle Birde eger varsa daha cook miniktir benim çıktığında doktorum daha 3 haftalık kadar bile degil diyip gülüyordu 😂😂