Deletedmom0025 Kızlar bebegim solda Ama dünden beri oldugu yer ve ve kasıklarımın ortasına sanki iğne batıyor gibi agrı gelıyor.acaba hastaneye gitsemmi ? Persembe gunu gittim iyiydi.
Hazalderos Deletedmom0025 sürekli devam etmiyorsa ara ara geliyorsa korkacak bir şey yok. Benimse oluyordu doktoruma sordum Rahim büyüdükçe baskı oluyor ağrı çok normal
Busimss Deletedmom0025 eğer hafif hafif ağrılarsa normal diyorlar rahim genişlemesi için ama eğer çok şiddetli ve dayanamayacak kadarsa doktoruna danışmakta fayda var
14531453 Ben de tam 16+3üm çok şiddetli değil ama dediğiniz gibi bnm de bikaç gündür sol tarafımda ağrı oluyo bişi saplanmış gibi çok şiddetliyse bence gidin doktora benim ki ara ara oluyo rahatsız etmiyor
Deletedmom0025 14531453 yok canım durmadan olmuyor. Arada bi oluyor sonra geçiyor. Ama üst üstte iki kere oluyor
14531453 O zmn ben olsam doktora gitmek içinkontrol günümü beklerdim hamileyiz biz eskisi gibi normal olmamız mümkün değil galiba😉😉
Deletedmom0025 14531453 bebegidüşünüyorum canım ilk gebeliğim hiç bişi bilmiyorum. Etrafımda kimse yok akıl verıcek ondan endişelenıyorum