Tukec Çok çok teşekkürler kısaca özetlemişsin suanki düşüncem bu şekilde bakalım kısmet tek problemim şu şimdi doğumdan sonra işyerine gelip çocuğa bakcak kimse olmadığı için isten ayrılmak zorundayım deyip onlar çıkarmış gbi yaparlar ve işsizlik maaşı söz konusu olabilir bunu isteyebilirim ama izinden sonra bide 6 ay izin alıp sonra gelip işten ayrılıyorum dersem işsizlik maaşı şansım olmayabilir kafamı tek kurcalayan şuan bu zaten