Ben rutin kontrol yaptığımda idrarda kum çıktı ama herhangi bir ağrı bulantı ve yanma hissim yok. ultrason sonucuna göre 1. Evrede gözüküyor böbrek büyümesi, doktor hamilelikte 1 ve 2. evre büyüme normal dedi büyük ihtimal sizdede ona bakacaklar ultrasonda. 2.evre üstü çıktığında stent takılıyor dedi ama mantıken bol su içmek kum ve taş sıkıntısını çözüyor biliyorsunuz, inşallah kısa zamanda iyileşirsiniz