Minikpare doktorum bana büyüdüğü için yeri daraldı artık eskisi gibi çok hissetmemen normal dedi farklı zaman aralıklarında 5 defa sayman yeterli dedi. Ufak kipirdamasini bile sayıyorum. Sona yaklaştık artık. Annelik şimdiden başladı. Daha görmeden bile onun için endişeleniyoruz. 🥰 Bişey mi oldu iyimi. Doktora gittiğimde kalp atışını duyduğum her an için şükrediyorum. Rabbim sağlıkla kucağımıza alıp, hayırlı bir şekilde yetiştirmeyi nasip etsin hepimize 😊