ilkhamile Hamileliğiniz boyunca doktoru şu şekilde yada bu şekilde yatmalısın diye belirten varmı acaba? Sırt üstü yattığımda bel ağrılarım oluşuyor sürekli sol yanıma yatıyorum ama artık kulağım ve sol yanım ağrımaya başladı. Bir yerde sağ tarafa yatmak zararlı diyordu diye korkuyorumda. Lütfen yardımcı olun
Evita ilkhamile sırt üstü yatmaktansa arada bir sağına yatsan daha iyi biliyorum, sırt üstü yatınca bebeğe giden damar sırttan gectiği için bebeğe kan gitmeyebilir, hem de ağırlık nedeniyle kendi omuriliğine yük biner, kendine de zarar verirsin.
Serenty ilkhamile benim doktorum 5.6.aydan sonra dikkat et dedi O kadar kasma kendini ya.bence zaten bebek rahatsız olunca sende rahat edemiyorsun dönmek istiyorsun.o dedikleri şeyin olması için bebeğin kocaman olması lazım
ozlem_sngl ilkhamile valla ben nasıl rahat ediliyorsa öyle yatilmasi gerektigini duydum bende genelde sağ sol yatiyorum
Cigdemveminik ilkhamile ben rlma dilim yastıklardan aldım sırtıma koyuyorm tam yan değilde hafif sırtüstü hafif yan yatmış oluyorm gayret rahat sende normal yastk koyabilirsn arkana
Cansuacar ilkhamile 32+2 ve ben soluma yatamiyorum yatarsam sağ tarafıma yatıyorum oda bazen zor oluyor artik oturarak uyumalara başladık 🤦♀️🤦♀️
Sslnry77 ilkhamile valla ben sola yatsamda sağa yatsamda uyandığımda kendimi sırt üstü buluyorum. Daha düne kadar en rahat ettiğim pozisyon sırt üstüydü ama artık bütün bi gece öyle yatınca belim ağrıyor🤔 sağa ya da Sola yatınca bebek resmen dürtüyor gibi 😂 rahatsız olduğunu düşünüp yine sırt üstü yatıyorum 🤭
ozgegvn Banu çiftçinin youtube ta videosu var çok güxel açıkmalış neden yatmamanın gerektiği ama zaten bebekten önce annenin rahatsız olduğunu acıklamıs izleyin bence
Cigdemveminik ilkhamile insan dikkat etmeye çalştkça rahat edemiyo malesef bende biraz saldm kndmi nasl rahatsam öyle uyuyorm çoğu zaman doktorum karnın iyice büyüdüğünde istedğin gbi yatamayacaksn zaten ozamna kadr istedğin şekilde yat dedi hatta bazn yüzüstü bile yatıyorm rahatsam