Kalben4747 Merhaba güzel anneler 5 aylık gebeyim iki gündür midem çok feci ne yapabilirim yardımcı olur musunuz ne iti gelir
demet35 Kalben4747 gaviscon kullanabilirsin ama sonra oda işe yaramayacak Pantpas diye hap var onu alırsın doktoruna danış ikiside bebeğe zararı yok ben 29. Haftamdayım çok şükür azaldı ilaç sayesinde geçmiş olsun♥️
d190516 Kalben4747 rennie çiğneme tableti benim oğlumda ilk hamşle kaldığım günden doğurana kadar her gün yandı bi o rahatlatıyodu
Hasibeee Kalben4747 canım süt Rennie gaviscon hepsi anlık rahatlatır. Bu ikinci gebeliğim midemden çok çektim. 13. Hafta itibariyle mide koruyucu kullanabiliyorsun doktorunla görüşüp hemen başlamanı tavsiye ederim. Bebeğe zararı yok kesinlikle korkma. Ben panto diye bir ilaç kullanıyorum ama birçok muadili var doktorun ne söylerse kullan canım.
Seramsera Bimlerde satılan mini şekerler var onlarda işe yarıyor sütte işe yarıyor ama ben kızımda çok tükettim çok gazlıydı tabi süte bağladım ama oğlumda şeker hep emiyordum rahatlatıyordu çok şükür doğum bitti mide yanması gitti darısı başına canım 🙏
Canan_gun55_ Kalben4747 ah canım ahh derhal hastane yolu ne kadar su icsende geçmez o mide yanması doktor en azindan ilaç veriyoda rahatlığı geciyo
Prenses001 Kalben4747 elma ılık süt rennie gaviscon beyaz leblebi ama yediklerinde dikkat etmen lazım baharatlı tatlı çikolatalı şeyler yememek lazım geç saatlerde yememek ve yatmaya yakın az sıvı tüketmek lazım