Bu haftalarda olup da önceden bebeği hareketli olan fakat hareketleri azalan oldu mu acaba. Öncesi gibi tekme atmiyordu fakat sürekli dönüyordu karnımda dalgalanma oluyordu fakat yaklaşık bir haftadir sertleşiyor karnım düzeliyor sonra aşırı bir göbeğim oynamıyor öncesi gibi haftasından mi kaynaklı acaba🙄🙄bir sıkıntı yoktur inşallah 🙏 32+2 haftayiz bu arada