Açlık şekerim 100-110 arası çıkıyor. Tokluk şekerim de en fazla 120. Yemek yiyince yükselmiyor fakat açken normalin üstünde oluyor. İnsüline gerek var mı acaba. Benim gibi olup insülin kulkana var m sadece açlık şekeri icin. Diyeti bıraktım 10 gündür falan ama yiyince çıkmıyor diye bıraktım bula bi alakasi var mı avaba açlık sekerinin. Normalde de zaten 95-100 arasiydi acligim.🤷