Merhaba hanımlar ben 33 haftalık hamileyim fakat kalça ağrısı yüzünden ne yürüyebiliyorum ne evden çıkabiliyorum ne ev işi yapabiliyorum adım atamıyorum gerçekten çok vahim bir durumdayım. Bıçak kesiyor sanki her kıpırdayışımda. Doktorum ekstradan b vitamini ve osteocare verdi. Hamile yogası yap dedi. 1 hafta geçti. Fakat en ufak bir azalma yok ağrımda. Moralim çok bozuk. Bir tavsiyesi olan var mı acaba?