Ben ilk basta sepet besik düşündüm. Fakat 6 aya kalmiyor cok tedirgin olurum Allah korusun duser muser ☺ Sonra mobilya dusundum ve evim dar 😏En son park besige karar verdim ama guzel bisey bulursam alicam bulamazsam ufak mobilya besik yaptiricam ozel olarak ☺ 27+3 haftaligim 30 haftama kadar tamamlamam lazim agirlasinca cok zor olur. Imkanin varsa alabilirsin bence.