Damla35
Yasemin1903
Aliyahyaannesi karın çevresi 3 hafta geriden geliyor ve bebek ile aramızdaki kan akımı zaman zaman yavaşlıyor .. balon yöntemini bende ilk kez duydum , riskli gebelik olması nedeniyle Devlet hastanesine yönlendirildim ve burada malesef öncelik normal doğum, bu nedenle türlü yöntemler varmış sanırım ve balonu duydum rahim ağsına takılıyormuş rahmi açmak için , açılma olunca kendisi düşüyormuş mksimum 12 saat bekletiyorlarmış, açılma olursa suni sancıyla doğum yaptırmaya çalışıyorlarmış😖 olmazsa sezeryan😏 çok korkuyorum ya