Hanımlar kızlar biliyorsunuz evlat sahibi olmak istediğimi bugün adet oldum sandim kahverengi birseyler geldi ama şeffaf akıntıyla karışık hani adet olunca normal akıntı kesilir ve kan gelir ya öyle değil şeffaf akıntı+kahverengi az az birseyler ama kesinlikle.pede gelmiyor silince geliyor bugün iğnenin 18. Günü 14. Gün negatifti test bel ağrım var aşırı 2 gün önce başladı arada da kasıklarim sızlıyor acaba diyorum acaba allahım bu sefer nasip etmiş olabilir mi yerlesme kanaması böyle mi olur😓🙏🏻