Damla________ Zeynoo21 valla benim tam tersi oldu allah nasip ederse bu yaz tuvalete alışacağız kurtulacak bezden
Merve165316 Gizembayb ben 1 ve 2 numara az paket olanından slepyy aldım hem hesaplı hemde iyi olduğunu söylüyorlar aldığım yerdeki kadında pahalıyla başlamaya gerek yok önce bi slepyi denemelisin demişti
Maviss35 Gizembayb pamperside kullandım premiumuda ilk bir sene ikisinide aldim ikiside guzel simdi sleepy natural alıyorum artik büyüdü yeter 😂
Degisken Prima pahalı diye herkes iyi sanıyor. Sadece son çıkan prima pure iyi . Kimyasal yok diğer primalar gibi değil. Ama çok pahalı. Ben molfix pure ile başlıycam. Slepy de övülenler arasında.
Elifeminask Gizembayb ben e bebegin blaby me ile basllalylalcgm. Butun dermotolojik testlerden gcms bebk tenine uymlu ve cok uygn fyat
Semadefne35 Gizembayb slepy aldm yemin ediyorum bir kötü kokuyodu 2 çişte şişiyodu bez sırtına kadar kızım pişik oldu kakayı taşırıyodu molfixte taşırma falan yaşamadım ben canm