Öncelikle merhabalr uyuyamıyorum bari buraya yazayım dedim.37haftalik hamileyim .35.haftaya kadar bebeğim.hep iki hafta öndeydi.36.haftada bir hafta öndeydi.37.haftada ise bir hafta geriden geliyor olarak gözüküyor.nasil oluyor bu anlamiyorum.boyle bir durumu yaşayan var mı acaba ?son haftalarda farklı konularda problemlerim vardi çok stresliydim bundan etkilenmiş olabilir mi bebek sizce