Nidanur02 Acısı çok mu ondan sonra herhangi bi şikayetiniz oldu mu sonradan o sancıları çektik diyen oldu
Snmdnz Nidanur02 epidural sezeryan yaptim 4 sene once bi sikinti yasamadim cok sukur ikinciyide oyle dusunuyorum