miracanne 29 haftalık oldum an itibariyle ama gelin görün ki boğazım alev 🔥 içersinde yanıyor sürekli rahatlamak amaçlı ağzımdan hava çıkartıyorum ne yemek yersem yiyeğim hep böyle sizler neler yapıyorsunuz benimle aynı sıkıntıyı yaşayan var mı
Zynpylmz1 miracanne mide yanması kulaktan acı acı çıkması offf 🙈🙈😊 bol su içiyorum canım benim yangınımı başka bir şey söndürmüyor birazda yediklerimize dikkat etmemiz lazım ben karbonhidrat alınca genelde bende oluşuyor bu olay yağlı şekerli falan şeyler yemememiz gerekiyor arada kaçırıyoruz bir şeyleri ama sonucunda da bu oluyor yani su iç yoğurt ye süt iç iyi gelir belki bunlar rahatlatır diye biliyorum
Suzan_arslan miracanne gebelik reflüsü canım.sade soda,soğuk süt,şekersiz sakız çok iyi geliyordu o haftalarda.şuan 38+3 oldum.20 gündür bana geçici çözüm oluyor onlar.ilaç yazdı en sonun da doktor o da geçici artık.sen de dene eminim işe yarayacaktır.
Rainhn miracanne benimde yatarken oluyor yastiklari artik yuksek kullanin biraz dik pozisyon uyumaniz gerekiyor hemde ya gaviscon ya rennie duo surup alin geciriyor onlar ben 2.sisedeyim dogum martta