arkadaşlar 15 haftalık hamileyim 4 gündür su çiçeği yüznden hastanede yatıyorum ikili taramamda düşük bi ihtimal down sendromu riski cıktı şimdide acaba bebege hastalık geçmişmidir diye amniyosentez yapalım diyolar eşimde bende istemiyoruz ama aklımızı kurcalıyo kalıcı hasar olurmu sonra diye napcam bilmiyorum amniyosentezde tehlikeli düşük riski varmış sıkısıp kaldık ve pahalıda