Ayseyu Bebegim_ben asiye ve mürvet hanım var ama çok yoğunlar ben seymin hanıma gidiyorum gayet memnunum
Selinglr Bebegim_ben Bebegim_ben bende nısaya gıtmek ıstıyorum bır suru tanıdık orda doğum yapmış ovuyolarda
Sevgigursoy Ben başka hastaneye gidiyorum ama Asiye hanımı çok duydum eğer doktor değişikliği yaparsam o zaman Asiye hanıma gelirim ama hastane hoşuma gitmiyor
addie487 Derya hanıma gidiyorum. Çok memnunum. Yalnız kadın doğum bölümü yoğun olan bir hastane bilginiz olsun 😊