Cansu2018 Kizlar merhaba 17+0 olduk bugun. Saglik ocagindan aradilar kan testi ve asi olacakmis. Yarin cagirdilar. Ne asisi diye sormadim o an bilgisi olanlar asilar hakkinda yazabilir mi
Sltnbl Cansu2018 tetanoz aşısının ilk dozunu vurcaklardır canım sağlık ocağıda takip yapmak için çağırmışlardır
AyeHakanKrk Merhaba bende şuan 17+4 haftalık hamileyim. Sağlık ocağındaki ebe bana 20. Haftanda gel tetanoz aşın olucak dedi onun öncesinde bi aşın yok.
Cansu2018 Sltnbl olabilir canim internette bakiyorm ama hep 20. Haftalarda yaziyo sanirm ben yanlis anladm