Cansucnr16 İyi akşamlar.. Hamilelik belirtileri her kadında aynı mı olur.. Adet gecıkmesinden hariç en belirgin nedir belirtilerr acaba.
Busraasafekinci Cansucnr16 aşerme olabilir ama her kadında da olmaz. Benm eltim hamileliğini öğrenmeden önce bir kilo cennet hurması yemişti. Ha bide bişeyler den tiksinmek olabilir. Adet gecikmesini dışında herkeste olan Bi belirti bence yok 😊
Glnhl Cansucnr16 her kadın farklı yaşıyor ben normal adet olacakmış gibi sanci çektim 3 hafta ara ara mide bulantim oldu o kadar.
Tuqceee33 Cansucnr16 başkasını bilmiyorum ama benim iştahım artmıştı, göğüslerimde hassasiyet, birde sık idrara çıkıyordum ama gebelikten olduğunu hiç zannetmiyordum🤣 2 gün gecikmede arkadaş zoruyla test yaptım bu bebeler umursamayınca geliyor ben anladım🤣
Ayseyu Cansucnr16 ben günüm geçmeden açlık hissi ve aşerme oluyor 3.ncü gebeliğim hepsinde ilk başlarda aynı hissiyat oldu bu geneliğimde extra yediğim şeylerden tiksinme çok oldu 🙈
[silindi] Benim adet sancısı gibi ağrım oldu kasıklarım dan bacaklarıma vuruyordu adet gecikmem de yoktu yaptım direk çıktı ☺️
Asl_93 Cansucnr16 sık idrara çıkma bel kasık ağrısı bulantı sıcak basması yorgunluk hissi gibi gibi her kadında farklıdır tabii ki bazısı hiç hissetmezsen bazısında hepsi oluyor 🙂