HilalG olmaz mı sanki bıçak saplıyorlardı karnıma ne oturabiliyor ne yürüyebiliyordum ya çok fena olmuştum bir gece uyurken birden bir acı ile uyanmıştım hatta hiç unutmam onu hiç bir sıkıntı yoktu ama yerleşme durumu biraz ağrılı acılı geçmişti bende neyse ki uzun sürmemişti ☺️