Yahu erkekler biye bu konuda ahkam kesiyor ki onu anlamadim önemli olan sizsiniz unutmayin nasil hissediyorsaniz öyle ilerleyin bence erkeklere de suni sancı veren bi mekanizma olmali(sanirim japonyada buna benzer bisey yapilmisti)biraz ceksinler ya da 9 ay hem fiziksel hem de psikolojik olarak neler yasadigimizi anlamaları icin dayasinlar hormonu onlari da yeme icmede kisitlayalim falan yani böyle bi similasyon ortami olsun sokalm oraya böyle düşünenleri bi hafta falan tutalim orda cikinca ne halde olucaklar bi görelim çok eglenceli olurdu ya😄