Kızlar 36+4 haftalık hamileyim biraz önce su gibi akıntı geldi Bi sürü pantolonum falan ıslandı değiştirdim çamaşırı mı yine Bi avuç kadar su geldi kendiliğinden kayınvalidem aradım geldi su olabilir doktorunu arayalım dedi aradık su gibi bişey geliyor dedim sabaha kadar bekle sabah gel bana dedi kanlı gelirse veya sancı ağrı olursa doğum başlar su an sıkıntı yok dedi şuan şeyimin üzerinde hafif ağrı var ped taktım uzanıyorum sizce telaş etmelimiyim napıyım bilemedim ilk hamileliğim korkuyorum