Dilek_4411 özel zaten sezeryana meraklı resmen çok sinir oluyorum o yüzden devlet hastanesine gidiyorum bende ve buradaki doktorum normal Doğum taraftarı bende 40+1 oldum annem benimle geldi sordu doktora sezeryan olmaz mı diye doktorumda sezeryanda 2 kilo kan kaybediyor normal Doğumda ise yarım kilo dedi sağlıklı olan normal Doğum bıçakaltı daha zor dedi